Agentie de pr, firma de pr, articol publicitar
 

MANAGEMENTUL COMUNICARII INTERNE

Angajatii companiilor de succes inteleg si adopta “cultura organizationala” – acel set format din misiune, obiective, valori si proceduri definitorii pentru organizatie. Obiectivul crearii unor astfel de “culturi organizationale” este de a aduce coerenta la locul de munca, de a diminua conflictele si de a creste retentia si eficienta personalului. In mod evident, pentru a da nastere unei culturi organizationale este nevoie de o strategie de comunicare interna care sa exploateze in mod eficient oportunitatile de comunicare si sa aduca mesajului companiei claritatea necesara.

Realizam audit de comunicare interna, cream si administram  eNewslettere interne si manuale corporativeorganizam intalniri si evenimente dedicate angajatilor si implementam orice alte instrumente necesare bunului mers al comunicarii interne pe verticala si pe orizontala companiei.

Contacteaza-ne: discutam ca sa intelegem organizatia ta si necesarul sau de comunicare; iti spunem pe loc care sunt prioritatile.